Froo a deschis 100 de magazine în România într-un timp record, marcând o expansiune impresionantă...

Într-un timp record, Froo a deschis 100 de magazine în România, marcând o etapă crucială în ambițiile lor. Această expansiune rapidă reflectă nu doar dedicarea echipelor din România și Polonia, dar și sprijinul partenerilor și furnizorilor. Deși mândri de realizări, polonezii de la Zabka consideră că acesta este doar începutul...

Anna Grabowska, EVP Żabka Polska, a subliniat importanța modelului de parteneriat de afaceri care permite persoanelor fizice să își administreze propriul magazin Froo. Acest model oferă sprijin total, de la echipe experimentate la sisteme și procese dovedite...

Froo a reușit să deschidă un magazin la fiecare trei zile, extinzându-se rapid în orașe precum București, Pitești și Constanța. Magazinele oferă o combinație de produse alimentare de bază și preparate gata de consum, toate sub conceptul Froo Bistro...

Cu o ofertă care reflectă preferințele locale, Froo aduce produse de la mărci românești și internaționale. Sub marca Froo Bistro, clienții pot găsi gustări calde și cafea de calitate, completând astfel experiența de cumpărături...

Citește mai departe


Despre autor:


Ultima actualizare: 13 Iunie 2025 - 01 : 06

Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.