Lidl surprinde din nou cu Săptămâna Românească, aducând peste 63 de produse autohtone în magazinele sale. Introduse inițial în 2015, aceste campanii au crescut în frecvență și diversitate, ajungând la 6 săptămâni promoționale în 2024, față de doar 4 în 2023...
Oferta din acest an include o varietate de produse cu certificări europene de calitate, cum ar fi Indicație Geografică Protejată și Denumire de Origine Protejată. Printre acestea se numără salată de icre de știucă de Tulcea și telemea de Ibănești...
Colaborarea cu peste 40 de furnizori locali asigură nu doar diversificarea produselor, ci și păstrarea autenticității gastronomiei românești. Lidl continuă să sprijine producătorii locali, oferind clienților produse de calitate, realizate cu respect față de tradiție...
Curios să afli mai multe despre aceste delicii românești? Descoperă toate detaliile și surprizele ascunse ale Săptămânii Românești la Lidl...Citește mai departe
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Antena 1 pregătește o mutare strategică? Zvonurile indică două nume-surpriză...
Sursa: kudika.ro