Brandul olandez Van Lier a luat o decizie șocantă: toate magazinele fizice din orașe precum Groningen, Lelystad și Rotterdam se închid. Chiar dacă aceste locații erau gestionate de un francizat, nu direct de Van Lier, compania caută noi modalități de a-și păstra prezența fizică...
Cu toate acestea, Van Lier nu dispare complet din peisaj, continuând să-și vândă produsele de lux prin magazinul online și partenerii multi-brand. În ciuda eforturilor din 2021 de atragere de capital pentru digitalizare și expansiune internațională, rezultatele financiare nu au fost cele așteptate...
Compania a suferit pierderi semnificative în anul fiscal 2023-2024, iar obiectivele de creștere pentru 2024-2025 au fost ajustate. Schimbări majore au avut loc și la nivel de conducere, cu demisia directorului general Christina van Spaendonck...
Acum, familia Van Spaendonck, cu Geert van Spaendonck la cârmă, își propune să readucă Van Lier pe profit, concentrându-se pe inițiative digitale și vânzări online...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Horoscop săptămânal: Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în...
Sursa: garbo.ro
-
Cum să trimiți cele mai sexy sms-uri care îl vor face să se gândească la tine...
Sursa: kudika.ro