evomag își extinde prezența pe piețele internaționale, vizând marketplace-uri de top.

Marketplace-urile au devenit esențiale în retailul online, oferind acces rapid la piețe extinse și testând competitivitatea în timp real. evomag nu vede aceste platforme ca pe o alternativă, ci ca pe o extensie inteligentă a retailului propriu, aducând vizibilitate și feedback valoros...

evomag este pionier în România, activând pe toate platformele majore de tip marketplace. Compania își extinde prezența internațională prin listarea pe Skroutz în Grecia și pe Trendyol, gestionând totul din România fără stocuri externe...

Ungaria se dovedește a fi cea mai performantă piață internațională pentru evomag, datorită maturității comerțului online și a comportamentului de consum orientat spre livrare rapidă. Această performanță susține strategia de extindere regională a companiei...

Cu o bază potențială de peste 25 de milioane de utilizatori în regiune, evomag capitalizează pe categoriile de produse performante și pe echipa dedicată pentru a se diferenția prin prețuri competitive și livrare rapidă. Marketplace-urile sunt văzute ca un canal de creștere esențial, nu de substituție...

Continuă să citești


Despre autor:


Ultima actualizare: 23 Aprilie 2025 - 01 : 04

Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.