Descoperă cum fiecare ursuleț cumpărat la Pepco aduce zâmbete și sprijin copiilor în nevoie.

Surpriză uriașă la Pepco! Campania „Ursuleții Faptelor Bune” revine în această primăvară, aducând cu ea o dublă bucurie: fiecare ursuleț cumpărat nu doar că aduce zâmbetul pe buze, ci și sprijină un copil aflat în nevoie. Cu un preț de doar 32 de lei, noua colecție de ursuleți, inspirată din universul marin, este disponibilă în toate magazinele Pepco din țară...

Fiecare ursuleț cumpărat devine o investiție în viitorul copiilor vulnerabili, contribuind la prevenirea separării acestora de părinți și oferindu-le oportunități de dezvoltare. Campania este un parteneriat între Pepco, clienții săi și SOS Satele Copiilor România, demonstrând că solidaritatea poate schimba vieți...

De la debutul său în 2019, campania „Ursuleții Faptelor Bune” a câștigat popularitate, extinzându-se în mai multe țări europene. Cu fiecare ediție, Pepco își reafirmă angajamentul de a aduce o schimbare pozitivă în viețile celor mici, transformând gesturi aparent mici în sprijin concret...

Impactul acestei inițiative este recunoscut la nivel național, fiind premiată la Romanian Sustainability & CSR Awards. Cu un mesaj simplu, dar puternic, campania continuă să inspire și să aducă speranță acolo unde este cea mai mare nevoie...

Citește mai departe


Despre autor:


Ultima actualizare: 14 Aprilie 2025 - 01 : 04

Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.