Decizia neașteptată a Stellantis de a opri producția Leapmotor T03 ridică semne de întrebare...

Stellantis a surprins pe toată lumea când a oprit producția modelului Leapmotor T03, un rival direct al Dacia Spring. Parteneriatul cu Leapmotor, un constructor chinez, părea promițător, mai ales că ar fi evitat taxele vamale europene. Totuși, decizia de a suspenda producția a fost luată pe 30 martie, iar acum se caută noi locații pentru asamblare...

Guvernul chinez a sfătuit constructorii să reducă investițiile în țările care au susținut taxele vamale, iar Stellantis a decis să nu mai producă modelul B10 în Polonia. Surse Reuters sugerează că producția ar putea fi mutată în Spania sau România, dar modelul T03 ar putea să nu revină în forma sa actuală...

Producția Stellantis a atins un minim istoric în Italia, cu o scădere de 36% în primul trimestru. Situația este complicată de tranziția către mașini electrice și de contextul geopolitic. John Elkann, CEO provizoriu, a promis investiții de 2 miliarde de euro pentru a crește producția, dar viitorul rămâne incert...

Planurile de relansare a producției europene sunt în desfășurare, iar Stellantis caută soluții pentru a-și menține poziția pe piață. Cu toate acestea, provocările sunt mari și doar timpul va spune dacă vor reuși să depășească obstacolele actuale...

Citește mai departe


Despre autor:


Ultima actualizare: 9 Aprilie 2025 - 01 : 04

Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.