Rottaprint, liderul românesc în tipărirea etichetelor, vizează piețele din Ungaria și Germania cu planuri ambițioase de extindere. În 2024, compania a înregistrat o creștere semnificativă a exporturilor, cu un accent deosebit pe industria alimentară.
Participarea la târgul FachPack din Germania a fost un pas important pentru Rottaprint, sporindu-și vizibilitatea în Europa. Cu o strategie bine definită, compania își propune să își consolideze prezența prin evenimente și optimizări organizaționale.
Rottaprint își propune o creștere a exporturilor cu 10% în acest an, în ciuda incertitudinilor geopolitice care ar putea afecta cererea. Compania continuă să inoveze, investind masiv în echipamente și infrastructură pentru a eficientiza procesele de producție.
Cu o istorie de peste trei decenii, Rottaprint a reușit să își extindă prezența internațională, livrând produse în 16 țări. Următorul pas? Continuarea expansiunii și întărirea poziției pe piețele externe...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
Cum arăta Denise Rifai la începutul carierei sale în televiziune. Vedeta este...
Sursa: kudika.ro