Rottaprint își extinde prezența pe piețele din Ungaria și Germania, vizând o creștere de 10% a exporturilor.

Rottaprint, liderul românesc în tipărirea etichetelor, vizează piețele din Ungaria și Germania cu planuri ambițioase de extindere. În 2024, compania a înregistrat o creștere semnificativă a exporturilor, cu un accent deosebit pe industria alimentară.

Participarea la târgul FachPack din Germania a fost un pas important pentru Rottaprint, sporindu-și vizibilitatea în Europa. Cu o strategie bine definită, compania își propune să își consolideze prezența prin evenimente și optimizări organizaționale.

Rottaprint își propune o creștere a exporturilor cu 10% în acest an, în ciuda incertitudinilor geopolitice care ar putea afecta cererea. Compania continuă să inoveze, investind masiv în echipamente și infrastructură pentru a eficientiza procesele de producție.

Cu o istorie de peste trei decenii, Rottaprint a reușit să își extindă prezența internațională, livrând produse în 16 țări. Următorul pas? Continuarea expansiunii și întărirea poziției pe piețele externe...

Citește mai departe


Despre autor:


Ultima actualizare: 8 Aprilie 2025 - 01 : 04

Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.