Ciocolata din Dubai perturbă strategiile ciocolatierilor români, forțându-i să se adapteze rapid...

Șoc și uimire în lumea ciocolatierilor! Ciocolata din Dubai, considerată un fast-food de lux, a dat peste cap strategiile de marketing ale producătorilor artizanali. Ștefan Negoiță, fondator Chocofashion, dezvăluie cum trendul ciocolatei Dubai a perturbat planurile ciocolatierilor, forțându-i să se adapteze rapid...

Cu umplutura sa verde de cataif și cremă de fistic, ciocolata Dubai a captivat atenția tinerilor pe TikTok, dar nu a generat vânzări semnificative. Prețurile variază de la 20 la 100 de lei, iar calitatea depinde de ingredientele folosite. Negoiță subliniază importanța ingredientelor premium pentru a obține un produs de calitate...

Dulcinella, un brand renumit de cofetărie din România, a răspuns provocării lansând ciocolatele Carpați și Dunărea. Acestea vin ca o alternativă la ciocolata Dubai, pe măsură ce interesul pentru aceasta scade. Dulcinella își extinde prezența cu noi francize în Brașov și București...

Festivalul Chocolate Saga a reunit branduri românești precum Chocofashion și Dulcinella, demonstrând diversitatea și inovația din industria ciocolatei. Va reuși ciocolata românească să detroneze trendul Dubai?...

Citește mai departe


Despre autor:


Ultima actualizare: 24 Martie 2025 - 01 : 03

Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.