Sezamo face un pas important pentru grădinarii pasionați, lansând o gamă impresionantă de peste 150 de produse. Luiza Vlad, manager de categorie, subliniază că aducerea primăverii în casele clienților este acum mai ușoară ca niciodată...
Noua categorie vine în întâmpinarea dorinței de a petrece timp în aer liber și de a cultiva plante proprii. De la flori decorative la legume proaspete, clienții Sezamo pot transforma cu ușurință orice spațiu într-un colț verde, produsele fiind livrate direct la ușă...
Sezamo nu este doar un simplu supermarket online, ci un adevărat one-stop-shop, înlocuind până la 8 drumuri prin oraș. Cu peste 15.000 de produse disponibile, de la fermieri locali la branduri internaționale, Sezamo își propune să simplifice viața clienților...
Parte a grupului european Rohlik, Sezamo este activ și în alte țări europene și se angajează pentru durabilitate și sprijinirea furnizorilor locali. Descoperă cum această companie a obținut statutul de unicorn și planurile sale de viitor...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro