Te-ai întrebat vreodată de ce unele lansări de produse eșuează lamentabil? Ei bine, consecințele sunt mult mai serioase decât pierderile imediate. Un eșec poate eroda un brand pe termen lung...
Studiile Kantar dezvăluie că două treimi din lansările de produse noi se prăbușesc în primii doi ani. Fără o analiză atentă, brandurile rămân fără răspunsuri la întrebări esențiale despre consumatori și inovație...
Detaliile mici pot face diferența dintre succes și eșec. LaunchEvaluate de la Kantar oferă date cruciale pentru ajustarea strategiilor post-lansare, asigurându-se că produsele își ating potențialul maxim...
Un exemplu relevant este Vahiné, care a lansat un produs inovator, dar a avut dificultăți în a-și crește cota de piață. LaunchEvaluate a identificat problemele și a oferit soluții pentru a transforma produsul într-un succes răsunător...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
Cum arăta Denise Rifai la începutul carierei sale în televiziune. Vedeta este...
Sursa: kudika.ro