Life Care a deschis primul Experience Shop din România, în Sun Plaza București, marcând o premieră în retailul sănătății. Acest nou concept reflectă angajamentul companiei de a oferi o experiență de cumpărare inovatoare și personalizată, îmbinând tehnologia cu tradiția.
Un punct de atracție al magazinului este lansarea unui asistent inteligent cu AI, care oferă recomandări personalizate și răspunde la întrebări, creând o experiență digitalizată unică. Aceasta este doar prima dintre mai multe locații planificate în București, menite să aducă produsele Life Care mai aproape de clienți.
Magazinul este organizat în zone tematice, de la sănătate și îngrijire, până la curățenie și slăbire, oferind soluții bio și naturale. Clienții pot testa produsele și beneficia de consultanță specializată, toate într-un singur loc.
Life Care, o companie românească fondată în 2005, continuă să inoveze și să se extindă, consolidându-și poziția de lider în industria BIO. Cu peste 350 de produse și milioane de clienți în Europa, Life Care își propune să redefinească standardele în shoppingul pentru sănătate...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro