Amazon surprinde Europa cu o mișcare neașteptată, lansând magazine fizice de cosmetice și parafarmaceutice. Începând cu Milano, clienții vor avea parte de o experiență de cumpărături inovatoare, combinând tehnologia de ultimă generație cu o selecție atent curatoriată de produse.
Gigantul american își extinde astfel oferta online în Germania, Franța, Italia, Spania și Marea Britanie, oferind acces la o varietate mai largă de produse de frumusețe. Acest nou concept de magazin urmează succesul inițiativelor anterioare, precum Amazon Fresh.
În plus, Amazon face progrese și în livrarea cu drone, testând cu succes în Italia. Prime Air promite să revoluționeze livrarea produselor până în 2025, cu drone capabile să transporte pachete de până la 2,5 kilograme...
Amazon continuă să domine piața de retail din SUA, alături de Walmart și Costco, dar partea leului revine gigantului american. Ce urmează pentru Amazon în Europa și nu numai...?
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Ce se întâmplă în creierul tău când faci s*x – dezvăluirile care au încins...
Sursa: kudika.ro
-
Avionul care ar fi dispărut în 1955 și ar fi reapărut în 1985. Adevărul din...
Sursa: garbo.ro