Trendyol a înregistrat un succes impresionant în România, atrăgând 1,3 milioane de clienți într-un an.

Trendyol a cucerit România cu un succes fulminant, înregistrând 1,3 milioane de clienți într-un singur an. Extinderea pe piața românească a fost o decizie inspirată, iar rezultatele sunt mai mult decât promițătoare. Compania își propune să continue oferirea de servicii extraordinare, iar planurile de viitor includ deschiderea unui birou local și investiții în tehnologie de ultimă generație...

Bucureștiul, Cluj-Napoca și Constanța sunt orașele care au generat cele mai multe comenzi, iar femeile au fost principalii clienți, preferând articolele de modă. Noiembrie a fost luna de vârf pentru vânzări, România conducând în vânzările regionale în timpul campaniilor de Black Friday...

Trendyol a integrat deja peste 20 de branduri locale și plănuiește să adauge încă 200 în 2025. Platforma a atras 6.600 de vânzători activi și a creat o comunitate puternică de influenceri, consolidându-și astfel prezența pe piață. Peste 2.800 de influenceri au promovat produsele Trendyol, contribuind la crearea unei conexiuni autentice cu publicul...

Trendyol, fondat la Istanbul în 2010, a devenit primul decacorn din Turcia, conectând sute de mii de comercianți și milioane de clienți la nivel global. Cu o prezență extinsă în Europa și Orientul Mijlociu, Trendyol continuă să își extindă influența și să inoveze în comerțul electronic...

Continuă să citești


Despre autor:


Ultima actualizare: 11 Februarie 2025 - 01 : 02

Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.