Descoperă cum Freshful by eMAG revoluționează cumpărăturile online și economisește timp clienților săi.

În al treilea an de activitate, Freshful a cunoscut o creștere impresionantă, conturând un nou profil al clientului modern. Aceștia preferă comenzile online, valorificând timpul câștigat în moduri eficiente. Numărul clienților a crescut semnificativ în 2024, datorită beneficiilor oferite și recomandărilor organice...

Un serviciu inovator introdus în noiembrie 2024 este colectarea ambalajelor SGR direct de la domiciliu. În primele două luni, peste două milioane de ambalaje au fost colectate, cu peste 25.000 de clienți implicați. Sacul de colectare de 70 litri este cel mai adăugat produs, fiind preferat pentru opțiunea Add to order...

Un client Freshful a economisit, în medie, 18 ore în 2024, evitând magazinele și traficul. Timpul salvat crește cu ajutorul colectării ambalajelor SGR la livrare. Majoritatea comenzilor sunt plasate la ora 11:00, iar livrările preferate între 08:00 și 10:00...

Funcția Save Me a salvat 180 de tone de mâncare de la risipă în 2024, prin includerea produselor cu vânzare accelerată la prețuri reduse. Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online din România, oferă peste 18.000 de produse, livrând zilnic din depozitul propriu cu temperatură controlată...

Citește mai departe


Despre autor:


Ultima actualizare: 6 Februarie 2025 - 01 : 02

Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.