Retailerul olandez Action se pregătește să cucerească piața românească, cu deschiderea primului magazin în toamna lui 2025. Acesta va marca o nouă etapă în expansiunea rapidă a companiei, care a adăugat 352 de magazine în 2024, atingând un total de 2.918 locații în 12 țări europene.
Cu un portofoliu impresionant de peste 6.000 de produse, Action este cunoscut pentru prețurile accesibile, peste două treimi dintre produse costând sub 2 euro. Această strategie a atras săptămânal 18,7 milioane de clienți, iar compania introduce constant aproximativ 150 de produse noi pentru a se adapta cerințelor pieței.
Istoria Action începe cu un mic magazin în Olanda, acum aproape 30 de ani, și a evoluat spectaculos, înregistrând vânzări nete de 11,3 miliarde de euro în 2023. Cu o creștere de 27,8% a vânzărilor și 303 magazine noi, compania și-a consolidat prezența europeană.
Detaliile despre deschiderea din România sunt încă limitate, dar planurile sunt confirmate, promițând să aducă produse esențiale și prețuri competitive în fața consumatorilor români...Citește mai mult
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Horoscop săptămânal: Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în...
Sursa: garbo.ro
-
Cum să trimiți cele mai sexy sms-uri care îl vor face să se gândească la tine...
Sursa: kudika.ro