Noua entitate promite să transforme advertisingul digital prin tehnologii avansate și parteneriate strategice...

Fuziunea dintre Outbrain și Teads a creat o rețea uriașă de supply în Open Web, concentrată pe conectarea platformelor de conținut cu experiențe creative bazate pe date. Noua entitate beneficiază de tehnologia predictivă și AI a Outbrain, oferind marketerilor soluții complete pentru fiecare etapă a funnel-ului de marketing...

Integrarea datelor celor două companii îmbunătățește capabilitățile de targetare contextuală și de audiență, conectând experiențele CTV cu momentele digitale pentru rezultate măsurabile. CEO-ul David Kostman consideră că această fuziune abordează o lipsă majoră în advertising, oferind o platformă scalabilă care generează rezultate de la branding la conversie...

Jeremy Arditi subliniază angajamentul față de valorificarea potențialului Open Web-ului, prin experiențe creative de calitate și transparență în media. Sital Banerjee de la Lipton Teas and Infusions așteaptă cu nerăbdare noile oportunități de a ajunge la audiențe într-un mod captivant...

Noul Teads oferă reach la scară largă cu acoperire de 96% a audienței din open internet, acces la 50 de miliarde de afișări lunar pe CTV și parteneriate exclusive cu publicații premium globale. Tehnologia predictivă bazată pe AI și graficul omnichannel extins sunt puncte forte ale noii companii...

Citește continuarea


Despre autor:


Ultima actualizare: 5 Februarie 2025 - 01 : 02

Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.