L'Oréal achiziționează Gowoonsesang Cosmetics pentru a-și extinde afacerea K-beauty.

L'Oréal face o mișcare strategică surprinzătoare în lumea K-beauty, achiziționând subsidiara Gowoonsesang Cosmetics, deținătoarea mărcii Dr.G. Această mutare vine după ce gigantul francez a adăugat recent și alte branduri la portofoliul său. Tranzacția urmează să fie finalizată în curând, după aprobările necesare...

Dr.G, un brand de top fondat în 2003 de medicul dermatolog Gun Young Ahn, este recunoscut pentru produsele sale de îngrijire a pielii și are o influență crescândă în Asia. L'Oréal își propune să aducă aceste produse de calitate coreeană pe piețele internaționale...

Samuel du Retail, președintele L'Oréal Coreea, a declarat că este încântat de adăugarea celui de-al doilea brand coreean în portofoliu, după achiziția 3CE. Această extindere este parte a strategiei L'Oréal de a-și crește prezența globală în segmentul frumuseții coreene...

Cu toate acestea, L'Oréal a raportat o încetinire a pieței frumuseții în Asia, în special din cauza scăderii vânzărilor în China. În ciuda acestei provocări, vânzările în Europa și America de Nord au crescut semnificativ, reflectând o performanță solidă în alte regiuni...

Continuă să citești


Despre autor:


Ultima actualizare: 31 Decembrie 2024 - 01 : 12

Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.