Cadbury, faimosul producător de ciocolată, a pierdut un privilegiu regal pe care îl deținea de 170 de ani! Mondelez International, proprietarii americani ai brandului, s-au declarat dezamăgiți de această decizie. Mandatele regale, acordate de Regele Charles, sunt acum doar pentru companiile care nu au legături cu Rusia...

Pe noua listă a Regelui se află multe companii de top, dar Cadbury nu mai este printre ele. Deținătorii de mandate regale au privilegiul de a folosi stema regală pe produsele lor, un avantaj publicitar semnificativ...

Decizia Regelui a fost influențată de presiuni externe, Mondelez și alte companii fiind criticate pentru activitățile lor în Rusia. Unilever, un alt gigant, a pierdut de asemenea mandatul regal, dar și-a exprimat mândria pentru colaborările anterioare cu Casa Regală...

Profesorul David Bailey avertizează că pierderea mandatului va crește costurile pentru Cadbury, care va trebui să-și schimbe ambalajele. Acest "sigiliu de aprobare" regal a fost un simbol al excelenței britanice timp de decenii...

Citește mai mult


Despre autor:


Ultima actualizare: 30 Decembrie 2024 - 01 : 12

Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.