JYSK își continuă expansiunea globală cu noi magazine și obiective de sustenabilitate...

Într-un an dominat de incertitudini globale, JYSK a reușit să atragă consumatorii prin prețuri competitive și produse de calitate în România, în ciuda inflației. Cu o creștere a EBIT-ului de 28,7% și a cifrei de afaceri cu 15,5%, retailerul scandinav nu se oprește aici...

În 2023-2024, JYSK a deschis 9 noi magazine și a modernizat 20, aducându-le la conceptul Store 3.0. Investițiile în expansiune continuă, iar modernizarea magazinelor va fi finalizată curând...

În plus, JYSK își propune să reducă emisiile de gaze cu efect de seră cu 50,4% până în 2032, conform Acordului de la Paris. Obiectivele ambițioase de sustenabilitate sunt parte din strategia lor pe termen lung...

Cu planuri de deschidere a primelor magazine în afara Europei, în Casablanca, Maroc, JYSK își extinde orizonturile. Următorul an financiar este crucial pentru implementarea noii strategii "Seamless and Closer to the Customer"...

Citește mai mult


Despre autor:


Ultima actualizare: 29 Noiembrie 2024 - 01 : 11

Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.