Românii își schimbă obiceiurile alimentare, iar cererea pentru produse pe bază de plante, precum Alpro, este în creștere. Adrian Pascu, directorul general al Danone pentru Europa Centrală și de Est, a explicat cum inflația a afectat piața, dar a subliniat că volumele s-au stabilizat după o perioadă de scădere.
Pascu a menționat că românii se îndreaptă tot mai mult către promoții și consum redus, iar produsele Danone Natural, Delicios și Activia sunt cele mai căutate. În mod surprinzător, tinerii manifestă un interes crescut pentru produsele pe bază de plante, nu doar în perioadele de post...
Danone continuă să investească în România, dezvoltând noi produse și îmbunătățind infrastructura, cum ar fi linia de ambalaje Tetra Pak și panourile solare. Compania exportă în 14 țări, iar fabrica din București este una dintre cele mai performante din Europa...
În Ucraina, Danone a fost nevoită să închidă o fabrică din cauza conflictului, dar a reușit să transfere producția și să stabilizeze operațiunile. Cu toate acestea, provocările persistă, iar compania se adaptează la noile condiții de pe piață...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Startup-ul românesc care a construit cea mai performantă aplicație din Europa
Sursa: start-up.ro
-
Restructurări în retail: Benetton se pregătește să închidă 500 de magazine
Sursa: retail.ro
-
Bogdan Antonescu, climatolog: „riscurile extreme din viitor pentru București”
Sursa: green.start-up.ro
-
Campanie Salt Bank: banca dublează donațiile românilor
Sursa: futurebanking.ro
-
Beneficiile consumului de broccoli și rețete delicioase
Sursa: garbo.ro
-
Călin Georgescu cere continuarea procesului de votare în ciuda deciziei CCR
Sursa: kudika.ro
-
Câți bani au confiscat anchetatorii de la Bogdan Peşchir, finanţatorul...
Sursa: wall-street.ro