Descoperă pasiunile și provocările CEO-ului FAN Courier, Adrian Mihai, și planurile de viitor ale companiei.

CEO-ul FAN Courier, Adrian Mihai, dezvăluie pasiunile sale surprinzătoare, printre care se numără drumețiile montane și alergatul, activități care îl ajută să se relaxeze și să gestioneze stresul cotidian. "Am momente când simt că trebuie să alerg, altfel voi exploda", mărturisește el, subliniind importanța mișcării în viața sa.

În cadrul unei discuții despre investițiile FAN Courier, Mihai a menționat alocarea a 20 de milioane de euro pentru extinderea rețelei de lockere FANbox și un nou depozit de fulfillment de 26.000 mp. Aceste inițiative sunt parte din strategia companiei de a îmbunătăți serviciile oferite clienților...

Adrian Mihai atrage atenția asupra provocărilor din 2025, când se așteaptă creșteri de prețuri din cauza noilor taxe. Compania trebuie să mărească salariile pentru a atrage și păstra curierii, o măsură care afectează profitabilitatea. "E greu să găsim oameni, iar meseria de curier nu este pentru oricine", explică Mihai...

FAN Courier se confruntă cu lipsa forței de muncă, apelând la angajați din Nepal care s-au integrat rapid. Compania investește în formarea personalului, având acum aproximativ 9.000 de angajați. "Creștem numărul angajaților și investim în pregătirea lor pentru a menține standardele ridicate", adaugă Mihai...

Continuă să citești


Despre autor:


Ultima actualizare: 21 Noiembrie 2024 - 01 : 11

Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.