Alin Burcea propune un plan de 50 milioane euro pentru promovarea turismului românesc și dezvăluie oferte pentru vacanțele din 2025.

Alin Burcea, președintele ANAT, dezvăluie un plan ambițios pentru turismul românesc: 50 de milioane de euro necesari pentru promovare în următorii patru ani. Burcea subliniază importanța promovării, comparând-o cu vânzarea de șosete sau bomboane, și sugerează modificări legislative pentru a optimiza cheltuielile.

Burcea propune, de asemenea, un fond de garantare a biletelor de avion, menționând că turiștii sunt adesea dezavantajați în caz de faliment al agențiilor. Cu doar 31% grad de ocupare al hotelurilor, este clar că este nevoie de schimbări majore...

Ioana Burcea de la Paralela 45 observă o schimbare în comportamentul turiștilor români, care devin tot mai pretențioși și informați. În acest context, agenția a lansat deja oferte pentru vacanțele din 2025 în Turcia, cu zboruri charter și prețuri reduse până la 50%...

Vacanțele pentru 2025 sunt disponibile cu un avans de 10% și opțiuni de plată flexibile, păstrând prețurile la nivelul acestui an. Oferta include zboruri din mai multe orașe mari, asigurând acces facil către destinații populare precum Antalya și Alanya...

Citește mai departe


Despre autor:


Ultima actualizare: 20 Noiembrie 2024 - 01 : 11

Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.