Emilian Dinică dezvăluie cum PepsiCo a navigat provocările economice și a investit în sustenabilitate și automatizare.

Emilian Dinică, omul din spatele succesului PepsiCo România, dezvăluie cum a fost anul 2024 pentru companie. În ciuda provocărilor din sectorul FMCG, PepsiCo a finalizat investiții de 100 de milioane de dolari la fabrica de snacks din Popești-Leordeni, transformând-o într-un centru regional strategic. Cu o capacitate de producție dublată, PepsiCo poate acum deservi 17 țări din Europa...

Pe lângă modernizarea fabricilor, compania a instalat panouri fotovoltaice pentru reducerea amprentei de carbon și a costurilor energetice. În plus, 90% din flota de transport este acum hibridă, iar primul autocamion electric este deja în funcțiune. Aceste inițiative sunt parte din strategia PepsiCo Positive, axată pe sustenabilitate...

În contextul economic actual, piața de băuturi și snacks-uri este influențată de inflație și creșterea costurilor. Emilian Dinică subliniază că PepsiCo se adaptează prin utilizarea materiilor prime locale, cum ar fi porumbul românesc pentru Doritos, și prin susținerea ambalajelor reciclabile. Sistemul de Garanție-Returnare este un alt proiect important pentru economia circulară...

PepsiCo continuă să inoveze prin automatizare și recalificarea angajaților, consolidându-și rolul de hub regional. Programul „People First” a facilitat tranziția angajaților la tehnologiile de ultimă generație, îmbunătățind performanța și satisfacția angajaților. Investițiile în capacitatea de producție și diversificarea produselor sunt esențiale pentru a răspunde cerințelor pieței în creștere...

Citește mai mult


Despre autor:


Ultima actualizare: 14 Noiembrie 2024 - 01 : 11

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.