Explozia prețurilor ar putea transforma cumpărăturile de sărbători într-o adevărată cursă globală pentru promoții. Un studiu recent a sondat opiniile a 13.000 de consumatori din întreaga lume, iar rezultatele sunt surprinzătoare. 69% dintre respondenți așteaptă cu nerăbdare evenimentele de reduceri, dar scepticismul planează asupra valorii reale a promoțiilor...
Presiunea financiară este resimțită de mulți, 45% dintre consumatori fiind îngrijorați de cheltuielile de sărbători. Generația Z este și mai afectată, iar 57% intenționează să profite de reduceri din cauza situației financiare. Cu toate acestea, cumpărăturile impulsive par să fie de domeniul trecutului...
Promoțiile au început devreme, dar mulți consumatori amână cheltuielile, sperând la oferte mai bune. Aproape jumătate dintre consumatori sunt dispuși să cumpere doar produse aflate la reducere, iar tinerii sunt cei mai activi în căutarea ofertelor...
Magazinele fizice rămân populare, dar tinerii din Generația Z preferă cadourile sustenabile și second-hand. Aceștia apreciază livrarea rapidă și transportul gratuit, iar companiile care se adaptează acestor cerințe ar putea avea de câștigat...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Startup-ul românesc care a construit cea mai performantă aplicație din Europa
Sursa: start-up.ro
-
Restructurări în retail: Benetton se pregătește să închidă 500 de magazine
Sursa: retail.ro
-
Bogdan Antonescu, climatolog: „riscurile extreme din viitor pentru București”
Sursa: green.start-up.ro
-
Campanie Salt Bank: banca dublează donațiile românilor
Sursa: futurebanking.ro
-
Beneficiile consumului de broccoli și rețete delicioase
Sursa: garbo.ro
-
Călin Georgescu cere continuarea procesului de votare în ciuda deciziei CCR
Sursa: kudika.ro
-
Câți bani au confiscat anchetatorii de la Bogdan Peşchir, finanţatorul...
Sursa: wall-street.ro