Lansată la nivel național, campania „Zen Friday” de la Leroy Merlin promite două săptămâni de oferte irezistibile. Comunicată intens pe toate canalele media, campania surprinde prin abordarea sa relaxată și predictibilă...
Cu un istoric de succes, Leroy Merlin a impresionat acum doi ani cu sloganul său inovator. CEO-ul Mathieu Bauduin subliniază că Zen Friday oferă soluții accesibile pentru toate proiectele, fără stresul obișnuit al reducerilor sezoniere...
Strategia unică a retailerului francez evită campaniile sezoniere de reduceri, cu excepția lichidărilor de stoc. Aproximativ 30% din produse sunt reînnoite anual, iar cele aflate în lichidare sunt clar semnalizate atât în magazin, cât și online...
Leroy Merlin, parte a grupului ADEO, are o prezență globală impresionantă, cu peste 1000 de magazine în 20 de țări. În România, 22 de magazine deservesc 16 orașe, oferind o gamă variată de produse pentru construcții și decorațiuni...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro