Un nou jucător a intrat pe terenul SuperLigii, iar numele său este SsangYong by KGM! Brandul auto a fost prezent pe panourile meciului Universitatea Cluj la Botoșani, captând atenția a aproape 400.000 de telespectatori. Media națională a atins un rating de 2,2, iar finalul de meci a explodat cu 617.000 de privitori...
SsangYong, un nume cu greutate în industria auto din 1954, și-a făcut simțită prezența pe piața globală, inclusiv în România. Aniversând 70 de ani, compania este recunoscută pentru autoturismele sale 4x4, care cuceresc drumurile din 126 de țări...
Cu un stil atrăgător și performanțe remarcabile, SsangYong oferă o gamă variată de SUV-uri, incluzând modele precum Tivoli, Korando, Rexton și Musso Grand. Fiecare dintre acestea promite să redefinească experiența de condus...
Intrigat de modul în care SsangYong by KGM schimbă regulile jocului în SuperLiga? Află mai multe despre impactul lor și planurile de viitor...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Turcii de la Trendyol dau startul primei campanii de Black Friday, în...
Sursa: retail.ro
-
Inundațiile, viiturile fulgerătoare care „bat mereu la ușă”: cauze, riscuri,...
Sursa: green.start-up.ro
-
Rubik Hub, eveniment în București: lansare Scale to USA, workshop gratuit de IP
Sursa: start-up.ro
-
Mai există loc în piața financiară românească? Lucian Daia, CTO Zitec: Cum...
Sursa: futurebanking.ro
-
20 de citate ale Fericitului Augustin care îți vor da putere și mângâiere
Sursa: garbo.ro
-
Top cele mai căutate și vândute parfumuri pentru bărbați
Sursa: kudika.ro
-
Lege: IFN-urile nu mai au voie să ceară dobânzi uriașe la împrumuturi
Sursa: wall-street.ro