Atu Tech investește masiv în primul său magazin fizic, aducând experiența online în offline.

Atu Tech face un pas îndrăzneț cu o investiție de peste 300.000 de euro în primul său magazin fizic, un demers strategic menit să aducă experiența online în realitatea offline. Showroom-ul, dotat cu cele mai noi tehnologii, oferă clienților o interacțiune directă cu produsele și o echipă de specialiști gata să ofere suport personalizat...

Situat central în Cluj-Napoca, magazinul se întinde pe 300 de metri pătrați și aduce laolaltă peste 1.500 de produse de securitate și automatizare. De la camere de supraveghere la sisteme de alarmă și automatizări, clienții pot explora și testa soluții inovatoare într-un cadru modern...

Atu Tech își propune să atragă 10.000 de clienți în primul an și oferă o selecție de branduri renumite precum Safer, Dahua, Hikvision și multe altele. Magazinul nu doar că vinde echipamente, dar și educă clienții prin sesiuni informative...

Compania, cu o cifră de afaceri de 19 milioane de euro în 2023, se poziționează ca un lider în domeniul securității, având o rețea de peste 2.000 de instalatori parteneri la nivel național...

Continuă să citești


Despre autor:


Ultima actualizare: 29 Octombrie 2024 - 01 : 10

Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.