IULIUS aduce la Cluj-Napoca un concept revoluționar de divertisment în ansamblul RIVUS, continuând trendul de succes din Iași și Timișoara. Proiectul promite să transforme orașul într-un hub de experiențe unice pentru toate vârstele, combinând sportul cu tehnologia.
Hype by Kiddo va oferi o varietate de atracții pe o suprafață de 1.800 mp, incluzând simulatoare imersive și trasee cu obstacole. Acest concept personalizat pentru Cluj promite să răspundă așteptărilor publicului tânăr în căutare de noi experiențe de divertisment.
Cu o experiență de peste 10 ani, Kiddo Entertainment vine cu inovații în domeniul entertainmentului, oferind activități diverse pentru copii și adulți. Spațiile tematice sunt gândite pentru a asigura momente memorabile, combinând sportul și tehnologia de ultimă oră.
RIVUS, un proiect de 500 milioane de euro, va transforma o zonă industrială nevalorificată în cea mai mare suprafață de retail din România, cu peste 400 de magazine și un parc de 52.000 mp. Descoperă cum va redefini RIVUS experiența urbană din Cluj-Napoca...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Startup-ul românesc care a construit cea mai performantă aplicație din Europa
Sursa: start-up.ro
-
Restructurări în retail: Benetton se pregătește să închidă 500 de magazine
Sursa: retail.ro
-
Bogdan Antonescu, climatolog: „riscurile extreme din viitor pentru București”
Sursa: green.start-up.ro
-
Campanie Salt Bank: banca dublează donațiile românilor
Sursa: futurebanking.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 9-15 decembrie...
Sursa: garbo.ro
-
Românii din diaspora se întorc acasă de Sărbători. Cât costă un bilet de...
Sursa: wall-street.ro
-
Calendar chinezesc - Tabelul cu zodiacul chinezesc prin care afli ce animal...
Sursa: kudika.ro