TEILOR își extinde rețeaua de magazine și atrage tinerii cu bijuterii de lux accesibile. Descoperă cum!

TEILOR, un nume de referință în industria bijuteriilor de lux, își propune să cucerească inimile Generației Z și Millennials cu un nou brand inovator, DAAR. În doar câțiva ani, TEILOR a deschis opt magazine în România, având planuri ambițioase de extindere...

DAAR oferă bijuterii din aur cu diamante și alte pietre prețioase, dar și piese mai accesibile din argint sau oțel inoxidabil. Prin această strategie, TEILOR dorește să atragă tinerii care apreciază stilul elegant, dar nu neapărat costisitor...

TEILOR nu doar că își extinde rețeaua de magazine, dar și colaborează cu Mastercard într-un parteneriat de succes. Clienții pot beneficia de cashback și alte oferte speciale, consolidând astfel relația dintre brand și consumatori...

Cu o prezență puternică în Europa de Sud-Est, TEILOR își propune să își extindă influența și să devină un lider incontestabil pe piața bijuteriilor de lux. Planurile de viitor sunt mari, iar povestea continuă...

Citește mai departe


Despre autor:


Ultima actualizare: 17 Octombrie 2024 - 01 : 10

Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.