Într-o mișcare surprinzătoare, Pepco reduce prețurile la numeroase produse pentru a atrage clienții afectați de inflație. Hanoracele pentru băieți costă acum doar 27 de lei, iar pantalonii de trening pentru fete sunt la 21 de lei.
Campania include zeci de articole textile cu prețuri reduse, precum tricouri și lenjerie intimă, dar și peste 20 de produse pentru casă. Pătura de 130x170 cm este acum cu 5 lei mai ieftină, iar prosoapele au o reducere de 2 lei.
Articolele cu preț redus sunt ușor de identificat în magazine datorită etichetelor speciale. Pepco își propune să rămână lider pe piața produselor accesibile, declară Bogdan Grigoriu, Head of Region.
Grupul Pepco, fondat în 2015, operează peste 4.800 de magazine în 21 de țări, având aproximativ 47.000 de angajați...Citește mai mult
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
Cum arăta Denise Rifai la începutul carierei sale în televiziune. Vedeta este...
Sursa: kudika.ro