Whopper-ul de la Burger King, un simbol al calității încă din 1957, a fost reinventat pentru a sărbători 70 de ani de existență. Cu o carne 100% de vită preparată la grătar și legume proaspete, Whopper-ul a ridicat ștacheta în industria fast-food.
Ce e nou? Burger King a perfecționat Whopper-ul prin ajustarea temperaturii de servire la 55-60°C, o chiflă mai pufoasă și o carne mai suculentă. Aceste schimbări vin ca răspuns la feedback-ul clienților, oferind o experiență culinară îmbunătățită.
Pentru a marca relansarea, Burger King România lansează o campanie națională, invitându-i pe toți să redescopere Whopper-ul. Campania va include publicitate pe TV, outdoor și platforme digitale, subliniind cum burgerul perfect a devenit și mai bun.
Noul Whopper este acum disponibil în toate restaurantele din România. Indiferent dacă ești un fan vechi sau un nou venit, acum este momentul să încerci acest burger reinventat...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Italia introduce detenția pe viață pentru femicid
Sursa: kudika.ro