Dacia își extinde orizonturile cu Bigster, dar prețul ridicat ridică întrebări...

Acum două decenii, Dacia promitea o mașină de 5.000 de dolari, dar realitatea a fost alta. Inspirată de piața rusă, Dacia a lansat Logan, însă prețurile au crescut constant. Astăzi, cel mai ieftin model Dacia costă peste 12.700 de euro, iar Loganul ajunge la 13.800 de euro...

Cu lansarea noului Bigster, Dacia pătrunde în segmentul C-SUV, promițând prețuri sub 25.000 de euro. Însă, cu prețuri în creștere în întreaga industrie, Bigster va fi cu peste 3.000 de euro mai scump decât Duster. Martinet explică cum această mișcare a pieței oferă Daciei o oportunitate...

Dacia a înțeles că clienții din segmentul C sunt dispuși să plătească mai mult pentru confort și echipamente. Astfel, Bigster vine cu îmbunătățiri semnificative, inclusiv un parbriz antifonat și materiale superioare. Decizia de a introduce o motorizare nouă pe un model Dacia arată ambițiile mărcii...

Deși prețul Bigster ar putea părea ridicat, Dacia nu urmărește doar profitul. Scopul este de a extinde prezența pe piața europeană și de a atrage noi clienți. Martinet subliniază că pentru Dacia, marja de profit nu este prioritară, ci satisfacerea nevoilor clienților...

Continuă să citești


Despre autor:


Ultima actualizare: 11 Octombrie 2024 - 01 : 10

Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.