Cheltuielile casnice pentru bunuri de larg consum (FMCG) au crescut cu aproape 7% în primul semestru din 2024 față de anul anterior. Însă, volumele achiziționate de gospodării au stagnat la nivelul primelor 6 luni din 2023. Inflația, deși redusă la jumătate față de 2023, este încă prezentă pe piață, cu o rată de circa 3% în H1 '24.
85% dintre cumpărătorii români sunt îngrijorați că prețurile ar putea să crească în continuare. Lista invitaților și programul complet sunt actualizate în timp real AICI.
În intervalul orar 9:00 - 15:00, pe 22 și 23 octombrie, retailArena 2024 va găzdui manageri, CEOs, directori generali, dar și specialiști din logistică și FMCG. Cele două zile antrenante vin cu aproape zece paneluri, patru fireside chat-uri și prezentări cuprinzătoare...
Temele includ tranzacțiile care schimbă polii de putere în retail, efectele inflației, evoluția conceptului de omnichannel și noile trenduri din piață. Vom afla și cum vor arăta centrele comerciale ale viitorului și care sunt tendințele dezvoltatorilor în piața din România...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro