Inditex a resimțit efectele vremii nefavorabile, dar primele colecții de toamnă și de iarnă par promițătoare...

A fost un sezon de modă dificil pentru toți, chiar și pentru cea mai mare companie de modă din lume. H&M a prevăzut o scădere de 6% a vânzărilor în iunie, din cauza vremii nefavorabile care a ținut departe consumatorii...

Inditex, cunoscut pentru reacția sa rapidă la schimbările pieței, a resimțit și el efectele: pe piața spaniolă a plouat de două ori mai puțin decât media în iunie, deși a reprezentat 14,8% din vânzări...

Cu toate acestea, gigantul modei a raportat o creștere de 7,2% a vânzărilor, ajungând la 18,1 miliarde de euro, conform așteptărilor. Profitul net a crescut cu 10%, ajungând la 2,8 miliarde de euro...

Primele colecții de toamnă și de iarnă par promițătoare. Între 1 august și 8 septembrie, creșterea s-a accelerat din nou cu 11%, compensând încetinirea din ultimele luni...

Continuă să citești


Despre autor:


Ultima actualizare: 16 Septembrie 2024 - 01 : 09

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.