Anca Radu de la Pepco dezvăluie cum inflația influențează comportamentul clienților și planurile de expansiune ale companiei.

Directorul Regional Pepco, Anca Radu, dezvăluie că până acum în 2024, Pepco a înregistrat un progres solid, concentrându-se pe piețele din Europa Centrală și de Est, cu România fiind a doua ca mărime. Clienții sunt acum mai atenți la cheltuieli...

Radu menționează că stabilitatea grupului în CEE și rezultatele bune obținute au fost priorități. Progresul la nivel de marjă a ajutat la profitabilitate, iar strategia a fost să maximizeze profitul în piețele core...

Provocările includ volatilitatea lanțului de aprovizionare și mediul inflaționist care afectează costurile și portofelul consumatorului. Clienții sunt mai responsabili și caută valoare pentru banii cheltuiți...

Pepco reinvestește în prețuri pentru a oferi reduceri mai mari în sezonul toamnă/iarnă 2024. Planurile de expansiune continuă în România, cu deschiderea a încă 20 de magazine. Tendințele din retail arată o preocupare pentru discounturi și tehnologie...

Continuă să citești


Despre autor:


Ultima actualizare: 11 Septembrie 2024 - 01 : 09

Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.