Studiul Deloitte arată că beneficiile reale ale tehnologiilor de marketing sunt cu 34% mai mici decât aşteptările liderilor din domeniu. Indicatorii principali folosiți sunt identificarea de potenţiali clienţi (76%), vânzările (68%) și conversia clienţilor (65%)...
Gen AI este folosit doar 7% din timpul alocat activităţilor de marketing, dar aduce avantaje precum creșterea productivității (+5%) și satisfacţia clienţilor (+6%). Cu toate acestea, integrarea Gen AI ridică provocări semnificative...
Bugetul de marketing ca procent din veniturile companiei a crescut la 10% în 2024, de la 9% în 2023. Cheltuielile totale de marketing sunt așteptate să crească cu 5% în următoarele 12 luni, dar cheltuielile pentru marketing digital vor scădea la 8%...
În schimb, cheltuielile cu activităţile de social media vor crește ușor, de la 11% în 2024, la 12% în următoarele 12 luni, și vor ajunge la 16% în cinci ani...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
La ce trebuie să renunți în săptămâna 24-30 noiembrie ca să atragi fericirea,...
Sursa: kudika.ro