Studiul Deloitte arată că tehnologiile de marketing și GenAI aduc beneficii semnificative, dar și provocări majore pentru companii.

Studiul Deloitte arată că beneficiile reale ale tehnologiilor de marketing sunt cu 34% mai mici decât aşteptările liderilor din domeniu. Indicatorii principali folosiți sunt identificarea de potenţiali clienţi (76%), vânzările (68%) și conversia clienţilor (65%)...

Gen AI este folosit doar 7% din timpul alocat activităţilor de marketing, dar aduce avantaje precum creșterea productivității (+5%) și satisfacţia clienţilor (+6%). Cu toate acestea, integrarea Gen AI ridică provocări semnificative...

Bugetul de marketing ca procent din veniturile companiei a crescut la 10% în 2024, de la 9% în 2023. Cheltuielile totale de marketing sunt așteptate să crească cu 5% în următoarele 12 luni, dar cheltuielile pentru marketing digital vor scădea la 8%...

În schimb, cheltuielile cu activităţile de social media vor crește ușor, de la 11% în 2024, la 12% în următoarele 12 luni, și vor ajunge la 16% în cinci ani...

Continuă să citești


Despre autor:


Ultima actualizare: 9 Septembrie 2024 - 01 : 09

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.