Studiul Deloitte arată că beneficiile reale ale tehnologiilor de marketing sunt cu 34% mai mici decât aşteptările liderilor din domeniu. Indicatorii principali folosiți sunt identificarea de potenţiali clienţi (76%), vânzările (68%) și conversia clienţilor (65%)...
Gen AI este folosit doar 7% din timpul alocat activităţilor de marketing, dar aduce avantaje precum creșterea productivității (+5%) și satisfacţia clienţilor (+6%). Cu toate acestea, integrarea Gen AI ridică provocări semnificative...
Bugetul de marketing ca procent din veniturile companiei a crescut la 10% în 2024, de la 9% în 2023. Cheltuielile totale de marketing sunt așteptate să crească cu 5% în următoarele 12 luni, dar cheltuielile pentru marketing digital vor scădea la 8%...
În schimb, cheltuielile cu activităţile de social media vor crește ușor, de la 11% în 2024, la 12% în următoarele 12 luni, și vor ajunge la 16% în cinci ani...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Noi centre comerciale în țară. Românii de la K2 Retail Properties deschid...
Sursa: retail.ro
-
Americanii care alimentează companiile din România cu energie nucleară proprie
Sursa: green.start-up.ro
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Rugăciune de seară scurtă - Ghid complet pentru liniște sufletească
Sursa: garbo.ro
-
Povestea celebrei carpete Răpirea din Serai prezentă în toate casele...
Sursa: kudika.ro
-
#NOHACK Dictionary: Adware, pop-up-urile agasante care ne apar pe calculatoare
Sursa: start-up.ro
-
Bilete ieftine la TAROM: Către ce destinații de vacanță poți zbura
Sursa: wall-street.ro