Studiul Deloitte arată că beneficiile reale ale tehnologiilor de marketing sunt cu 34% mai mici decât aşteptările liderilor din domeniu. Indicatorii principali folosiți sunt identificarea de potenţiali clienţi (76%), vânzările (68%) și conversia clienţilor (65%)...
Gen AI este folosit doar 7% din timpul alocat activităţilor de marketing, dar aduce avantaje precum creșterea productivității (+5%) și satisfacţia clienţilor (+6%). Cu toate acestea, integrarea Gen AI ridică provocări semnificative...
Bugetul de marketing ca procent din veniturile companiei a crescut la 10% în 2024, de la 9% în 2023. Cheltuielile totale de marketing sunt așteptate să crească cu 5% în următoarele 12 luni, dar cheltuielile pentru marketing digital vor scădea la 8%...
În schimb, cheltuielile cu activităţile de social media vor crește ușor, de la 11% în 2024, la 12% în următoarele 12 luni, și vor ajunge la 16% în cinci ani...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Startup-ul românesc care a construit cea mai performantă aplicație din Europa
Sursa: start-up.ro
-
Restructurări în retail: Benetton se pregătește să închidă 500 de magazine
Sursa: retail.ro
-
Bogdan Antonescu, climatolog: „riscurile extreme din viitor pentru București”
Sursa: green.start-up.ro
-
Campanie Salt Bank: banca dublează donațiile românilor
Sursa: futurebanking.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 9-15 decembrie...
Sursa: garbo.ro
-
Românii din diaspora se întorc acasă de Sărbători. Cât costă un bilet de...
Sursa: wall-street.ro
-
Calendar chinezesc - Tabelul cu zodiacul chinezesc prin care afli ce animal...
Sursa: kudika.ro