În 2025, producătorii auto din UE vor avea obiective mai dure privind emisiile de CO2. Plafonul pentru emisiile medii scade la 94 grame/km, de la 116 grame/km în 2024. Luca de Meo, şeful Renault, a declarat că ritmul cererii pentru vehicule electrice este la jumătate față de ce este necesar pentru a evita amenzile...
Depășirea limitelor de CO2 ar putea duce la amenzi de 95 de euro pentru fiecare gram/km în plus, înmulțit cu numărul de vehicule vândute. Marii producători auto s-ar putea confrunta cu amenzi de sute de milioane de euro...
De Meo a subliniat necesitatea unei flexibilități mai mari și a avertizat că stabilirea termenelor limită și amenzilor fără ajustări ar putea fi periculoasă. În iulie, el și-a exprimat îndoielile cu privire la intervalul de timp pentru tranziția la vehiculele electrice în Europa...
Tranziția la vehiculele electrice este esențială pentru reducerea emisiilor globale de carbon. Totuși, ritmul încet al cererii și provocările din sectorul auto, inclusiv concurența din China și criza costului vieții, complică această tranziție...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Turcii de la Trendyol dau startul primei campanii de Black Friday, în...
Sursa: retail.ro
-
Inundațiile, viiturile fulgerătoare care „bat mereu la ușă”: cauze, riscuri,...
Sursa: green.start-up.ro
-
Mai există loc în piața financiară românească? Lucian Daia, CTO Zitec: Cum...
Sursa: futurebanking.ro
-
Dudoiu, SeedBlink: Cei doi factori critici care duc la finanțarea unui startup
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 18-24 noiembrie...
Sursa: garbo.ro
-
Citate despre viață: Inspirație și înțelepciune pentru fiecare zi
Sursa: kudika.ro
-
Site-uri auto din Germania de unde iți poți cumpăra o mașină second-hand
Sursa: wall-street.ro