PENNY România deschide un nou magazin în Chiajna, oferind o experiență de cumpărături îmbunătățită și produse autentic românești.

PENNY România continuă expansiunea rapidă, deschizând un nou magazin în Chiajna, județul Ilfov. Cu o suprafață de vânzare de 882,70 mp, magazinul oferă o experiență îmbunătățită de cumpărături, punând accent pe produsele autentic românești.

Clienții pot găsi o zonă extinsă pentru produse proaspete și mărci proprii, cu o semnalizare clară a promoțiilor. Programul de funcționare este de luni până sâmbătă între orele 7:30 – 22:00, iar duminică între 8:00 – 21:00...

Noul magazin oferă soluții convenabile pentru stilul de viață dinamic, inclusiv produse ready to eat, semipreparate și opțiuni refrigerate sau congelate...

PENNY România își continuă strategia de dezvoltare, bazându-se pe șapte piloni esențiali: experiență îmbunătățită, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată...

Continuă să citești


Despre autor:


Ultima actualizare: 5 Septembrie 2024 - 01 : 09

Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.