PENNY România continuă expansiunea rapidă, deschizând un nou magazin în Chiajna, județul Ilfov. Cu o suprafață de vânzare de 882,70 mp, magazinul oferă o experiență îmbunătățită de cumpărături, punând accent pe produsele autentic românești.
Clienții pot găsi o zonă extinsă pentru produse proaspete și mărci proprii, cu o semnalizare clară a promoțiilor. Programul de funcționare este de luni până sâmbătă între orele 7:30 – 22:00, iar duminică între 8:00 – 21:00...
Noul magazin oferă soluții convenabile pentru stilul de viață dinamic, inclusiv produse ready to eat, semipreparate și opțiuni refrigerate sau congelate...
PENNY România își continuă strategia de dezvoltare, bazându-se pe șapte piloni esențiali: experiență îmbunătățită, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro