Maria Zvenigorodschi, fondatoarea agenției Akabel, dezvăluie sumele uriașe plătite influencerilor și cum se desfășoară campaniile de marketing pe platformele de social media.

Influencerii fac jocul! Maria Zvenigorodschi, fondatoarea agenției Akabel, dezvăluie sumele uriașe plătite influencerilor. Un micro-influencer poate câștiga între 500 și 600 de euro per livrabil, iar un influencer mare ajunge la 3.000 - 4.000 de euro.

Instagram rămâne platforma preferată pentru campanii, dar și YouTube și Twitch câștigă teren. Scandalurile recente au schimbat criteriile de selecție a influencerilor, însă Maria ne asigură că nu trebuie să ne fie frică de influenceri...

Sumele record în acest domeniu sunt impresionante. Maria își amintește de o postare de Instagram plătită cu 45.000 de euro de către Vodafone către Smiley. TikTok bate Facebook, Generația Z preferând comunicarea prin video-uri...

Campania de succes a agenției Akabel, cu Minecraft de la UTCB, a adus 500 de înscrieri la taxă, cu un buget sub 10.000 de euro. Agenția livrează comunicare integrată, de la strategie la media buying, și se ferește de clienții din domeniul jocurilor de noroc...

Continuă să citești


Despre autor:


Ultima actualizare: 27 August 2024 - 01 : 08

Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.