Auchan Retail pregătește schimbări majore pentru hipermarketurile sale din Europa, inclusiv reducerea spațiului comercial și dezvoltarea francizei...

Auchan Retail a creat un nou model pentru hipermarketurile sale, cu două trasee de cumpărături: unul rapid prin rafturile alimentare și unul care traversează toate rafturile specializate...

Acest tip de magazin, deja prezent în Cascais, Portugalia, va impulsiona dezvoltarea hipermarketurilor în următorii ani. Reducerea spațiului comercial este în plină desfășurare, cu sprijinul Foncière Ceetrus și Nhood...

Auchan lucrează la redimensionarea a aproximativ o treime din hipermarketurile sale europene, excluzând Rusia. Planul prevede o reducere medie de 25% a spațiului de vânzare, cu 70% din magazine având sub 10.000 m2...

Planul include și alte măsuri strategice, precum dezvoltarea francizei și optimizarea eficienței operaționale. Auchan intenționează să dubleze numărul de magazine francizate până la sfârșitul anului 2024...

Citește mai departe


Despre autor:


Ultima actualizare: 14 August 2024 - 01 : 08

Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.