Oamenii se întorc în magazinele fizice din motive pe care tehnologia nu le poate satisface. 57% dintre cumpărători vor să vadă și să atingă articolele, iar 68% doresc sfaturi de specialitate pentru achizițiile de valoare ridicată...
61% dintre consumatori merg la magazin pentru promoții exclusive offline. Deși 68% au încredere în ofertele AI, 49% sunt nemulțumiți de chatboții ineficienți și 33% sunt preocupați de recomandările AI...
Raportul sugerează că succesul brandurilor rezidă în combinarea interacțiunii personale cu tehnologiile avansate. Inteligența artificială poate ghida consumatorii, dar echilibrul perfect este esențial pentru a răspunde nemulțumirilor clienților...
Studiul EY arată că, după pandemie, mulți consumatori preferă experiențele la domiciliu. 68% reevaluează modul în care își petrec timpul, iar 85% sunt preocupați de finanțele lor, punând accent pe raportul calitate-preț...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Turcii de la Trendyol dau startul primei campanii de Black Friday, în...
Sursa: retail.ro
-
Practicile agricole sustenabile, economii de €50 mld anual. Ce putem face în RO
Sursa: green.start-up.ro
-
AI în HR: cum schimbă inteligența artificială procesul de recrutare și munca...
Sursa: start-up.ro
-
BNR nu are Black Friday la dobânzi. S-a decis menținerea ratei de politică...
Sursa: futurebanking.ro
-
Citate despre toamnă: expresii frumoase și mesaje inspiraționale care îți...
Sursa: garbo.ro
-
Cum asortăm sacoul de damă cu geanta pentru un look superb
Sursa: kudika.ro
-
Oferte „de Black Friday” la licitațiile ANAF: Un Volkswagen Passat este la...
Sursa: wall-street.ro