Ahold Delhaize raportează o creștere semnificativă a vânzărilor în Europa, detalii despre strategii și impact...

Vânzările nete ale grupului Ahold Delhaize pentru prima jumătate a anului au ajuns la 17,25 miliarde de euro în operațiunile din Europa, care includ Olanda, Belgia, Serbia, Grecia, Cehia și România...

Creșterea vânzărilor comparabile, excluzând benzina, a fost de 2,6%, în timp ce vânzările online au crescut cu 9,1% în această perioadă. Venitul operațional al diviziei din Europa a crescut cu 17,4%...

"În Europa, pe măsură ce ratele inflației se temperează, mărcile noastre își dublează strategiile câștigătoare pentru a impulsiona creșterea cotei de piață," a comentat Frans Muller, directorul general...

Muller a menționat că încetarea vânzărilor de tutun în magazinele olandeze a avut un impact negativ de 2,1 puncte procentuale asupra afacerii Albert Heijn din Olanda, în timp ce în Belgia, tranziția companiei către un model condus de franciză la Delhaize este pe drumul cel bun...

Citește mai departe


Despre autor:


Ultima actualizare: 8 August 2024 - 01 : 08

Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.