Carrefour își surprinde clienții cu o extindere majoră a programului „Minus la sută”. Acum, încă 500 de produse noi la preț redus sunt disponibile pentru consumatori...
Programul „Minus la sută” aduce reduceri de până la 20% la peste 1700 de produse esențiale din 45 de categorii, inclusiv alimente și produse de igienă. Gama variată include atât produse de marcă proprie, cât și branduri internaționale și naționale...
Carrefour a decis să extindă această inițiativă pentru a sprijini puterea de cumpărare a românilor. Clienții pot identifica ușor produsele reduse la raft prin mesajul „Produs cu preț redus”...
Cu achiziția Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la 450 de magazine în 113 orașe, consolidându-și poziția în topul jucătorilor de pe piața de retail din România...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Trei artiști contemporani care transformă reciclarea în artă
Sursa: green.start-up.ro
-
Future Banking Summit | Sorin Zaharov, ADVAHOO: Trebuie să te asiguri că...
Sursa: futurebanking.ro
-
Turcii de la Trendyol dau startul primei campanii de Black Friday, în...
Sursa: retail.ro
-
Unde apare Carul Mare pe cerul nopții: ghid complet
Sursa: garbo.ro
-
Black Friday 2024: campanii de reduceri la retaileri și bănci
Sursa: start-up.ro
-
GALERIE FOTO | Cum arată un duplex de lux de 2,5 mil. euro din Primăverii
Sursa: wall-street.ro
-
Ce înseamnă când te uiți la fix: Semnificația orelor fixe în viața noastră
Sursa: kudika.ro