Acestea fiind spuse, componenta de comerț electronic prin intermediul platformelor de vânzări online, în afacerea de aftermarket auto, este doar o parte a ecuației. În afară de faptul că trebuie să vă înregistrați afacerea și de toate celelalte documente necesare pentru a începe o afacere online cu piese auto (indiferent că veți comercializa piese de motor, piese audio sau piese electronice originale, jante și anvelope etc.), există mai mulți pași preliminari, care sunt oarecum unici pentru un astfel de demers. Unii dintre aceștia ar trebui întreprinși înainte de a vă construi efectiv conturile pe platformele de comerț electronic.
Pașii preliminari înainte de a începe o afacere cu piese auto
Discutați cu persoanele care cumpără și vând în mod obișnuit pe piața online a pieselor auto prin intermediul platformelor
Primul pas în orice lansare de succes a unei afaceri este să faceți o cercetare de piață. Cel mai bun loc pentru a începe este să vorbiți cu mecanicii locali, cu atelierele de reparații, cu pasionații de mașini și cu aproape toți cei care cumpără și vând în mod regulat piese auto. Vorbiți cu ei despre dorințele, nevoile și punctele lor de plecare. Întrebați-i despre achizițiile lor online și despre cum li s-a părut experiența generală. De asemenea, întrebați-i despre ceea ce determină o vânzare și/sau o achiziție pentru ei. Este vorba de preț, de calitatea produsului, de comoditate sau de altceva? Aceste informații se vor dovedi de neprețuit atunci când o să vă creați contul pe o platformă de comerț electronic și planul de afaceri.
Efectuați o analiză competitivă
Următorul pas va fi să aruncați o privire asupra viitorilor dumneavoastră concurenți. Verificați cât mai multe canale de vânzare posibil, inclusiv alte site-uri terțe de aftermarket auto din afara țării. Determinați cum funcționează aceste afaceri cu piese auto și cum își stabilesc prețul produselor, costul transportului etc. În acest fel, veți înțelege mai bine cum și cu cine veți concura și care este platforma ideală pentru dumneavoastră.
Cereți oferte de preț de la posibilii furnizori
Odată ce ați înțeles bine punctele generale de preț de care aveți nevoie pentru optimizarea ratei de conversie pentru a maximiza profitul, ar trebui să contactați furnizorii și să le cereți oferte de preț. Dacă sunteți deja familiarizat cu industria auto, este posibil să aveți deja câțiva furnizori care vă sunt cunoscuți. Dar nu este niciodată o idee rea să vă diversificați și să căutați furnizori noi. Nu uitați să verificați cantitatea minimă de comandă a acestora și să stabiliți dacă aceasta va fi sustenabilă.
Cum poate opera mai bine o afacere cu ajutorul unei certificări ISO?
De asemenea, luați în considerare posibilitatea de a trimite comenzi de achiziție atât producătorilor terți, cât și producătorilor de echipamente originale pe care îi alegeți să colaborați și asigurați-vă că produsele lor se vor încadra în standardele de calitate pe care le căutați. Asigurându-vă că veți vinde numai produse de înaltă calitate, contul dumneavoastră de pe platforma online aleasă va deveni cunoscut și de încredere. Astfel, veți lucra pentru a asigura succesul pe termen lung al afacerii dumneavoastră cu piese auto.
La fel ca în cazul oricărui alt proiect de anvergură, este întotdeauna o idee bună să faceți toate diligențele necesare și să investiți ceva timp în pregătire pentru a asigura succesul afacerii pe termen lung.
Cea mai mare bancă din România este pe cale să cumpere OTP Bank....
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
Ce nu trebuie să faci niciodată pentru un bărbat, indiferent cât de mult îl...
Sursa: kudika.ro
-
BVB premiază 15 afaceri 100% românești care ies în evidență pe bursă. Anul...
Sursa: wall-street.ro