Oblyo Digital Agency împreună cu Weboratory Capital anunță pentru data de 1 martie 2022 lansarea primei platforme automatizate din România ce va permite organizarea campaniilor media într-un mod eficient, de la planificarea articolelor și până la publicarea și monitorizarea acestora: Publyo.

Publyo a trecut cu brio de faza testelor preliminare realizate cu ajutorul agențiilor și a publisherilor deopotrivă și a ajuns în versiunea Gold, gata de a-și ajuta viitorii clienți, indiferent că aceștia sunt marketeri, companii cu departamente interne de marketing, agenții de digital, media sau PR, să controleze tot ce se întâmplă cu conținutul lor publicat în online într-un mod sincronizat, total transparent și automatizat.

Ce aduce nou Publyo pe piața de digital din România?

Întrebați despre cum le-a venit ideea proiectului și cum va ajuta acesta piața de digital din România, cei doi parteneri care au dezvoltat Publyo, Oblyo Digital Agency și Weboratory Capital, declară că:

Am dezvoltat acest proiect din dorința de a depăși limitările din domeniu și de a putea implementa campanii de articole online prin câteva click-uri, fără a mai fi nevoie să pierzi timp, resurse și energie cu zecile de mailuri tradiționale. Iar agențiile de media / seo știu exact ce înseamna asta și cât de greoi este procesul atunci când au de publicat articole pentru zeci de clienți zilnic, pe diverse site-uri. Nu mai vorbim despre situația în care articolele trebuie scrise tot de writerii agenției: mai intervin și aici câteva schimburi de mailuri.

Așadar, am sesizat nevoia și am profitat de oportunitatea de a dezvolta un sistem eficient prin care să știi ce se întâmplă cu articolele tale în toate fazele emergente: planificare, încărcare conținut, publicare și mai ales monitorizare. Nu este important doar să știi că ai publicat articolele, ci este necesar să știi și ce se întâmplă cu acestea: dacă linkurile sunt încă active sau dacă articolele sunt încă online.

Publyo rezolvă toate aceste probleme într-un mod facil iar folosirea platformei este una extrem de intuitivă.

Deși targetăm în principal platforma ca fiind un instrument eficient de a planifica, publica și monitorizat campaniile de articole online, Publyo are mult mai multe funcționalități care cu siguranță vor ușura munca din agenții și vor ajuta la managerierea relațiilor cu publisherii dar și cu clienții.

Citeste si:
4 motive pentru care angajații încep să se întoarcă în spațiile de...
4 motive pentru care...

Ne-au ajutat extrem de mult și agențiile și publisherii care au avut deschiderea a testa prototipul nostru și de a ne da constant feedback-uri extrem de constructive pentru a optimiza întregul flux și pentru a crea în final un produs care să răspundă cât mai bine cerințelor pieței.

Grație acestor feedback-uri, lucrăm deja la dezvoltarea unei noi componente Publyo: un marketplace prin intermediul căruia oricine își dorește conținut online poate să îl achiziționeze, fie că este vorba despre crearea și redactarea articolelor, fie că se dorește doar achiziția de publicare de articole pe site-urile celor mai mari publisheri din România la prețuri competitive.”

Cum funcționează Publyo™ și care sunt funcționalitățile platformei?

Iată cum te ajută Publyo mai exact și cât de simplu se desfășoară întregul proces, total automatizat:

Citeste si:
OnlyFans, în vizorul ANAF. Românii care fac bani pe platforma...
OnlyFans, în vizorul ANAF....

PLANIFICARE


  • Creezi o campanie media pentru fiecare client de al tău


  • Poți să introduci în sistem site-urile cu care ai propriile deal-uri pentru a publica automat articolele sau poți să alegi din lista noastră de publisheri


  • planifici data la care acestea trebuie distribuite

UPLOAD CONȚINUT

Clientul are nevoie de conținut scris din partea ta


  • Notifici direct din sistem echipa ta de writteri că este necesar să scrie un articol pentru un anumit client, ce va fi publicat pe un anumit site și le specifici termenul de predare


  • Writterii tăi încărcă direct în platformă articolul scris pentru client


  • Odată încărcat articolul, clientul va primi automat o notificare pentru a aproba conținutul sau pentru a cere modificări


  • Clientul are propriul conținut


  • Încarci articolul primit de la client direct în platformă, alături de o fotografie reprezentativă


  • Trimiți articolul către publicare

RAPORTARE

Pentru fiecare articol publicat, atât agenția cât și clientul pe care îl reprezinți, veți fi notificați la fiecare pas despre statusul acestuia, direct în contul de pe platformă, dar și pe e-mail


  • Atât agenția ta și clientul tău veți primi automat notificări atunci când articolul a fost trimis către publicare și atunci când publisherul l-a publicat


  • Atât agenția cât și clientul tău veți primi raport cu link-ul de publicare a articolului

MONITORIZARE


  • Sistemul monitorizează și se asigură că link-urile de publicare ale articolelor rămân active pe site-uri


  • În cazul în care articolele publicate nu mai sunt vizibile pe site-uri, au fost aduse schimbări în conținut sau linkurile de pe cuvintele cheie nu mai sunt active, atât agenția cât și clientul tău primesc o notificare prin care este anunțată situația apărută

    Citeste si:
    Chase & Status pregătesc un show incendiar la festivalul Massif
    Chase & Status pregătesc un...

  • Sistemul trimite automat notificări către site-uri pentru a le semnala problemele apărute și le cere remedierea situației


  • Sistemul notifică atât agenția cât și clientul tău atunci când problema a fost rezolvată

Beneficiile serviciului CRM Publyo

ai propriul sistem de planificare, încărcare conținut, raportare și monitorizare pe care poți să îl folosești oricând într-un mod facil, fără să fie necesară o investiție din partea ta și să mai pierzi timp cu zeci de mailuri și conversații: Publyo™ transmite automat atât ție cât și clienților tăi notificări și rapoarte cu link-urile de publicare pentru articole.


  • eficientizezi munca echipei tale, totul fiind planificat și organizat și găsind în același loc toate informațiile despre campaniile media create pentru clienții tăi: ai rapoarte complete despre conținutul și publicarea articolelor, data, link-urile și statusul acestora.


  • poți transmite automat mesaje echipei tale de writteri în care să le ceri redactarea de articole pentru clienți, specificându-le termenele de predare


  • îți creezi o imagine de profesionist în rândul clienților tăi


  • beneficiezi de cele mai bune oferte de publicare pe cele mai mari site-uri din România


  • ai suport constant din partea echipei Publyo

Organizează-ți proiectele tale de conținut online AICI .


Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio. A început munca la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. Din 2019 și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 24 Februarie 2022 - 10 : 02

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.