București, 18 octombrie 2021 - Somfy România, lider în furnizarea de sisteme de control automatizat pentru tehnica de umbrire și acces în locuințe și clădiri comerciale, dar și un jucător cheie pentru soluții smart home, aniversează 15 ani de existență pe piața locală și anunță afaceri în creștere, de peste 40%, pentru prima jumătate a anului curent, comparativ cu perioada similară a anului trecut. Pentru anul viitor, previziunile financiare plasează business-ul la peste 20 milioane de lei.

Sistemele de automatizare pentru umbrirea de exterior și de interior, soluțiile de acces și cele dedicate casei smart au fost principalii factori de creștere în vânzările companiei.

Dacă înainte de pandemie, automatizările pentru rulouri reprezentau principala categorie în vânzări, în ultimii doi ani, cererea de automatizări pentru sistemele de umbrire pentru interior s-a dublat de la an la an, urmată de o accelerare a sistemelor de umbrire de exterior: pergole, copertine și soluțiile pentru casă inteligentă, rezultate care reflectă noua realitate și schimbarea în stilul de viață și de locuit al clienților finali.

O contribuție importantă la evoluția pozitivă a activității au avut-o și partenerii Somfy, relațiile solide rezistând provocărilor prin care trece întreaga industrie.

”Cu ocazia aniversării locale ne mândrim cu o evoluție spectaculoasă a business-ului, având o dinamică similară cu cea a grupului, de peste 40%. Totuși, situația pandemică din ultimul an a cauzat un dezechilibru între cererea pieței și stocurile existente, alături de presiunea prețului materiei prime și penuria globală de componente electronice, ceea ce a dus către restanțe în livrare, dar pe care încercăm să le stingem spre finalul anului. Depunem eforturi pentru a minimiza impactul acestor fenomene asupra partenerilor noștri și a clienților finali și mizăm pe o revenire a situației spre final de an. Chiar și în aceste condiții, ne așteptăm să închidem anul financiar 2021 cu o creștere comparabilă cu cea de anul trecut”, a declarat Vlad Rovo, Country Manager Somfy România și Moldova.

Citeste si:
România a produs un număr record de mașini în 2022: peste 509.000...
România a produs un număr...

TaHoma® Switch, un nou produs revoluționar pe piața smart home din România

În ciuda provocărilor globale în curs de desfășurare, Grupul Somfy continuă să investească în inovare, iar în ultimii 10 ani a lucrat să transforme ecosistemul de casă inteligentă în cel mai complet și mai deschis de pe piață. Astfel, la începutul anului a lansat pentru clienții finali - TaHoma® Switch, primul control inteligent care centralizează și controlează echipamentele inteligente din locuință, printr-o simplă apăsare de buton. TaHoma® Switch este compatibilă cu aproape 300 de game de produse Somfy și de la mărci partenere.

Somfy România a introdus recent și pe piața locală Tahoma Switch, care va aduce în casele românilor un control inteligent complet, și mai multă personalizare, simplificare și un nivel ridicat de confort pentru momentele petrecute în interior.

Citeste si:
Vești bune pentru clienții Hidroelectrica
Vești bune pentru clienții...

În același timp, Somfy își propune să joace un rol cheie în a-și ajuta partenerii să-și digitalizeze afacerea și să le simplifice instalarea și întreținerea produselor, dar și interacțiunea cu clienții finali. Astfel, lansează TaHoma® Suite, cea mai recentă inovație dedicată profesioniștilor, care face conectivitatea mai simplă, mai accesibilă și mai intuitivă.

Într-un context de piață atât de particular și dinamic, tendințele de locuit s-au schimbat, întrucât perioada pandemică ne-a întărit aspectele fundamentale, oamenii fiind preocupați acum de căutarea confortului și salvarea de consum energetic.

”Lucrul de acasă i-a determinat pe clienți să investească mai mult ca oricând în starea lor de bine și confortul lor din interior. Un alt aspect pe care îl observ este creșterea conștientizării către performanța energetică și vedem aici investiții semnificative în sisteme de umbrire solară și automatizarea acestora. Tot mai mulți își doresc o casă inteligentă și astfel, să realizeze economii de energie. Calculele noastre ne indică faptul că anul acesta vom depăși pragul de 10.000 de obiecte conectate în cloud, pe teritoriul României”, completează Vlad Rovo.

Citeste si:
Reducerea costurilor și creșterea vânzărilor din online prin...
Reducerea costurilor și...

Momente cheie în cei 15 ani de existență Somfy România:

2017 - Transferul din Ungaria către un management local, prin numirea în funcția de Country Manager pe Vlad Rovo

- Înființarea unui punct de lucru la București, mutarea într-un nou sediu, cu sală de formare și depozit dotat cu tehnologie modernă

- Lansarea în România a soluțiilor de casă conectată, precum și a tehnologiei IO-homecontrol, prima tehnologie radio bidirecțională din domeniul sistemelor de umbrire și acces.

2018 - Lansarea programului Somfy Expert în care au fost înrolați partenerii specializați Somfy care se adresează clienților finali

- Implementarea unui sistem CRM și a unui sistem ERP

- Lansarea gamelor de produse inteligente pentru supraveghere video și controlul temperaturii

- Aderarea ca membri în organizații cu focus pe Eficiență Energetică: RoGBC, Asociatia KNX

Citeste si:
La aniversarea de 15 ani, Somfy România atinge vânzări record și...
La aniversarea de 15 ani,...

2020 - Asocierea în ROENEF și contribuția la elaborarea "Ghid de finanțare casă eficientă energetic – AFM”

- Lansarea seriei de webinarii în timpul lockdown-ului pentru formarea partenerilor

- Cea mai bună dinamică de creștere a afacerilor de la înființarea companiei

2021 - Implementarea soluțiilor Somfy în cadrul unor proiecte de referință precum Sea ON Mamaia sau Nordis Mamaia Faza 1 în segmentul rezidențial-hotelier sau sediul Messer România Gaz, noul sediu Kärcher România din București, sediul Leier România din județul Alba, Inna Schaeffler Brașov - Clădirea nr 3, Fabrica AMF Brums din Roman, Centrul Logistic Mega Image din Ștefănești, în segmentul clădirilor comerciale și industriale.

- Peste 10.000 de echipamente conectate în cloud, pe teritoriul României

Despre Somfy România

Somfy este liderul mondial în domeniul sistemelor de umbrire, acces și automatizare pentru locuințe și clădiri comerciale. Compania a fost fondată în Franţa, în anul 1969, iar în prezent este prezentă în 58 de țări, cu 6.500 de angajați în întreaga lume, 8 fabrici în Franța, Italia, Polonia, Tunisia și China și afaceri de 1,3 miliarde euro raportate în 2020.

În România, filiala Somfy a fost înființată în anul 2006, având în prezent o echipă de 13 angajați, un depozit logistic la Brașov și un birou central în București, dar și o rețea de parteneri și reprezentanţi teritoriali care asigură acoperirea la nivel naţional.

Portofoliul de produse include o ofertă globală adaptată tuturor tipurilor de aplicații: sisteme de motorizare și comandă destinate tehnicii de umbrire pentru exterior și interior, sisteme automatizate de acces rezidențial, soluţii de umbrire solară dinamică și Smart Living.

Grupul Somfy inovează constant pentru a crea soluții pentru clădiri care să le ofere locatarilor confort, stare de bine și siguranță, și contribuie la asigurarea unui mediu optim pentru o dezvoltare sustenabilă.

De peste 50 de ani creăm soluții durabile, accesibile tuturor, concepute pentru stilul de viață actual și cu grijă pentru viitor.

Pentru mai multe informații vă rugăm să accesați: www.somfy.ro sau canalele social media: Somfy România Facebook, Somfy România Instagram, Somfy România LinkedIn.


Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio. A început munca la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. Din 2019 și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 18 Octombrie 2021 - 12 : 10

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.