Somfy România, lider în furnizarea de sisteme de control automatizat pentru tehnica de umbrire și acces în locuințe și clădiri comerciale, dar și un jucător cheie pentru soluții smart home, anunță o cifră de afaceri de 2.8 milioane euro, în creștere cu 30% comparativ cu exercițiul financiar anterior.

Rezultatele pozitive, peste estimările inițiale, se datorează creșterii accelerate a vânzărilor în al doilea semestru pentru principalele categorii de produse din portofoliu: sistemele de motorizare și automatizare pentru rulouri, perdele, și copertine.

La nivel global, vânzările Somfy Group au atins 1.257,1 miliarde euro în anul 2020, reprezentând o majorare de 6,1% față de anul anterior. Printre zonele cu o contribuție importantă la această performanță se numără și Europa de Est, având cea mai mare creștere procentuală.

”Accelerarea vânzărilor din al doilea semestru al anului 2020 și reducerea unor zone de cost, ca răspuns la criza sănătății, au adus o creștere semnificativă a rezultatului operațional pentru anul financiar care tocmai s-a încheiat, atât pe plan local cât și internațional. Tendința de creștere a fost repartizată pe durata întregului semestru, ceea ce ne confirmă rolul central și complex pe care l-a dobândit locuința în viața tuturor. Pentru Somfy România, impactul s-a observat în interesul pentru sistemele de umbrire de interior și exterior, care să aducă confortul adecvat pentru multitudinea de activități desfășurate în același spațiu, precum și pentru soluțiile smart-home care să gestioneze locuința în mod centralizat, deci să ofere un consum energetic mai mic”, a declarat Vlad Rovo, Country Manager Somfy România și Moldova.

Citeste si:
Cover Grup Construct: Românii se mută la curte, pe fondul crizei...
Cover Grup Construct: Cifră...

Preocuparea tot mai mare a românilor pentru îmbunătățirea locuinței și a stilului de viață cu produse de umbrire smart

Conform analizelor interne, românii își îndreaptă atenția și cerințele tot mai mult către produsele fiabile, din segmentul premium, care pot fi integrate și interconectate în universul de casă inteligentă, fapt ce reiese și din dublarea vânzărilor de sisteme smart-home Somfy.

În contextul în care au petrecut mai mult timp în interior, oamenii au început să conștientizeze tot mai mult relevanța și importanța alegerii sistemelor de automatizare și motorizare pentru simplificarea stilului de viață, optimizarea costurilor, confortul termic, vizual și acustic sporit, precum şi economia de timp adusă prin automatizarea acțiunilor repetitive. Așadar, investițiile într-o casă smart devin necesare pentru noile nevoi și realitatea prezentă”, completează Vlad Rovo.

Citeste si:
Florin Iordache: Amânarea creșterii alocațiilor este...
Președintele Consiliului...

După Amazon Alexa, Google Assistant și IFTTT, de la 1 decembrie 2020, soluțiile conectate Somfy au devenit compatibile și cu Apple Home Kit și, prin urmare, cu principalele platforme de control vocal și servicii de pe piața smart home.

În 2020, Somfy a extins la nivel global, inclusiv în România, parteneriatul cu trei companii reprezentative în industrii complementare: Assa Abloy, Danfoss și Schneider Electric, în cadrul proiectului Connectivity Ecosystem, cu scopul de a oferi soluții eficiente, ușor de integrat, care funcționează impecabil împreună și care duc conectivitatea la următorul nivel.

Într-o lume digitală în expansiune, aceste parteneriate oferă o valoare adăugată reală instalatorilor și integratorilor de sisteme, dezvoltatorilor, precum și beneficii cheie proprietarilor de locuințe, privind eficiența energetică, confortul, securitatea și simplitatea în utilizare.

Citeste si:
Frizeriile, mai solicitate în pandemie decât hotelurile și...
Încasări mici pentru...

Previziuni financiare, aniversare 15 ani în România și un nou produs revoluționar pentru piața smart home în 2021

Anul acesta, Somfy România aniversează 15 ani de activitate pe plan local și va lansa pe piața din România, în a doua parte a anului, un nou produs revoluționar pentru acest domeniu de activitate. Acesta va completa portofoliul curent de soluții destinate casei conectate.

În ceea ce privește previziunile financiare, filiala locală estimează un ritm de creștere comparabil cu cel estimat pentru 2020. Vor exista factori care vor impulsiona cererea de sisteme smart de umbrire pe parcursul anului: conceptul nZEB pentru clădirile noi, programul de renovare "Casa Eficientă Energetic", impulsionarea măsurilor de eficientizare energetică, printre care se numără ferestrele și rulourile, la nivel european, ceea ce va genera oportunități de export în aceste țări. În plus, creșterea gradului de conștientizare privind impactul asupra mediului va genera o atenție sporită asupra principiilor de sustenabilitate atât în rândul publicului specializat, cât și al consumatorilor finali.

Responsabilitatea pentru protejarea mediului este un principiu care guvernează activitatea Somfy la nivel global și local, compania acționând pentru a crea produse durabile și cu design ecologic pentru locuințe eficiente energetic. În prezent, peste 50% dintre produsele Somfy comercializate la nivel global sunt proiectate ecologic, iar în România această pondere este de peste 70%.

Mai mult, compania este membru activ la nivel local în mai multe organizații și asociații pentru promovarea eficienței energetice în clădiri și locuințe, precum Asociatia ROENEF, RoGBC (Romania Green Building Council), KNX România, contribuind astfel la promovarea acestor practici la nivel local.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.