retailArena, eveniment de referință în industria de retail & FMCG, revine cu cea de-a opta ediție, pe 27 și 28 octombrie, într-un format inedit, adaptat la cerințele vremii. retailArena 2020 se va desfășura într-un format hybrid în cadrul platformei noastre virtuale, IC Virtual Events, o soluție care traduce toate beneficiile interacțiunii offline în mediul virtual. Vom dezbate cele mai intense provocări ale industriei și vom scoate la lumină soluții și strategii care se pot dovedi câștigătoare pentru noul retail.
Pornind de la impactul pandemiei de Covid-19, schimbările din comportamentul de consum și strategiile care s-au dovedit câștigătoare în acest an atipic, retailArena 2020 - RetailAboveCorona: Retailing in time of crisis promite să acopere toate provocările, tendințele și insighturile relevante din industria de retail, cu atât mai mult cu cât contextul generat de criza coronavirus a schimbat regulile jocului.
Primii speakeri confirmați pentru cea de-a opta ediție a retailArena sunt: Cornel Morcov (FAN Courier), Robert Berza (Fashion Days), Cristi Movilă (VTEX), Andrei Pogonaru (Veranda Mall), Sînziana Pardhan (P3), Raluca Radu (Answear.ro), Alina Stepan (Ipsos România), Raluca Pușcaș (Filip & Company), Cosmin Dan (Euromonitor International) și Adrian Cocan (Lăptăria cu Caimac).
Timp de două zile, prin intermediul dezbaterilor, prezentărilor și webinariilor, vom răspunde la întrebări de impact asupra activității retailerilor:
• Cum s-au adaptat la noua realitate economică și de consum și cum continuă să o facă?
• Care a fost impactul crizei generate de Covid-19 asupra pieței de retail, canalelor de vânzare, segmentelor și nișelor?
• Cât de mult a accelerat pandemia anumite trenduri și care dintre acestea vor marca noua realitate de consum post-coronavirus?
• Ce strategii și soluții au adoptat comercianții pentru a rămâne relevanți și ce se prefigurează în viitor în industria de retail?
• Mai au insemnătate strategiile de sustenabilitate și cele cu focus pe experiențe în condițiile măsurilor de distanțare?
• Cât de mult se va digitaliza retailul și cum putem reforma o întreagă industrie?
retailArena 2020 – retailAboveCorona: Ediția a strâns o audiență...
Găsești toate informațiile despre eveniment pe site-ul retailArena, unde te poți înscrie complet GRATUIT în platforma virtuală cu access la zona expo sau zona de networking.
retailArena 2020 este powered by retail.ro, în parteneriat cu VTEX, FAN Courier, P3, Twispay, Veranda Mall Online, Answear si Filip&Company.
Contact:
https://www.retailarena.ro/2020/
retailarena@internetcorp.ro
#retailArena
FB page: https://www.facebook.com/retailArena/
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
[hi]Digitail[/hi], drumul din Iași la investiție series B și peste 10.000 de...
Sursa: start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
George Burcea, moment controversat! De ce a izbucnit când a fost întrebat...
Sursa: kudika.ro
-
Tragedie șocantă în showbiz. Celebrele gemene Kessler au murit mână în mână,...
Sursa: garbo.ro