Mai exact, compania de zbor Japan Airlines a implementat in programul de rezervare de bilete online o harta. Aceasta afiseaza locurile din avion unde vor fi asezati copiii mai mici de doi ani, noteaza Bored Panda.
Ideea face parte dintr-o serie de miscari gandite de Smile Support, o agentie de calatorii. Conform acesteia, serviciul ar trebui sa fie unul de pe urma caruia sa beneficieze toti cei implicati. Se asteapta astfel ca cei mici sa stea doar langa pasagerii care nu sunt deranjati de copiii care sunt galagiosi si sa puna calatorii care nu vor sa aiba de-a face cu bebelusii departe de ei.
Optiunea a primit reactii dintre cele mai amestecate si contradictorii. Pe de-o parte unii se declara usurati ca in sfarsit s-a luat o asemenea decizie, pe de alta unii acuza compania de insensibilitate si de lipsa de toleranta. Printre cei mai fermi critici ai noii tehnologii s-au numarat parintii.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Transformă-ți grădina într-un paradis: 10 obiecte de decor potrivite pentru...
Sursa: garbo.ro
-
Premieră pentru Revolut: Lansează refinanțarea creditelor
Sursa: futurebanking.ro
-
Psihologii dezvăluie cele 15 calități pe care femeile le caută în bărbații cu...
Sursa: kudika.ro
-
Cătălin Cîrstoiu, candidatul PSD-PNL la Primăria Capitalei: Nu îmi pun...
Sursa: wall-street.ro