Guvernatorul BNR, Mugur Isarescu, sustine ca bancherii nu au avut grija ca functionarii de la front office care se afla in relatie directa cu consumatorii sa fie mai bine platiti.

"Am constatat lipsa unei comunicari eficiente, lucruri neplacute, chiar de la front office, de la functioanarul in relatie directa cu consumatorul, mai prost platit, asta am spus-o bancherilor de 10 ani in mod repetat. N-au avut grija ca cel care este in relatie directa cu consumatorul sa fie mai bine platit, (este n.r.) supraincarcat, insuficient educat. Vorbim de lipsa de educatie nu numai la cosumator , daca functionarul de ghiseu bacar nu este bine educat, bine informat si cu tendinta de a da vina rapid: «Asa ne-a spus Banca Nationala», cand ceva nu-i convine. Ca si cum ei sunt buni si BNR este rea", declarat Isarescu, in cadrul unei conferinte organizate de Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Sistemul Bancar (CSALB).

Totodata, el a tinut sa precizeze ca BNR pledeaza pentru echilibru in economie si sistemul bancar.

"Institutia are o preocupare constanta pentru cresterea nivelului de educatie financiara a consumatorului pentru ca acestia sa-si cunoasca bine drepturile si obligatiile. Nu speram catusi de putin ca consumatorii sa devina experti, e o iluzie, impreuna cu functionarii din banca sa-si cunoasca mai bine obligatiile si drepturile. BNR urmareaste indeaproape imbunatatirea calitatii serviciilor pe care bancile le ofera consumatorilor, inclusiv modalitatile de rezolvare a neintelegerilor, asta fiind o preocupare la nivel european", a subliniat el, citat de hotnews.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.